23. heinäkuuta 2008

Treenejä

Kaikenlaista olen taas Demin kanssa touhunut. Nyt alkaa olemaan todella kiva treenata sen kanssa, kun se on täysillä mukana joka jutussa. Myös Molli on päässyt treenaamaan.

Eilen aamulla menin Idan ja Demin kanssa kiertämään järveä, ja otin kaksi damia mukaan. Laitoin Idan puuhun kiinni ja otin Demille vesinoutoa. Alussa sai sellaisen hepulin ettei ole todellistakaan, lähti juoksemaan dami suussa, eikä meinannut tulla mun luokse ollenkaan. Sain sen kuitenkin rauhoittumaan, ja muutaman noudon jälkeen, alkoi sujumaan ihan hyvin. Sai myös noutaa muutaman kerran maalla, ja johan tuli dami vauhdilla mun käteen, kun palkaksi sai noutaa vedestä. Demi ui todella hyvin, ja menee vauhdilla veteen, ja myös ui nopeasti. Demillähän on aina kiire:)

Illalla mentiin pienellä porukalla jälkimetsään, Demi pääsi vaan esineruutuun. Ja pääsihän se myös treenikaverin (Demille vieras) luokse syömään lihapullia. Kovasti oli kyllä varautunut, leikkimään ei tänäänkään suostunut, mutta namit kuitenkin otti.

Hienosti pikkulikka osasi hakea esineitä kyllä, ja vauhtia kyllä piisaa, ja myös esineet se tuo suoraan mun käteen.

Mollille tein pari janaa ja lyhyt jälki. Molli raukka sai kyllä jäljestää haastellisen jäljen, koska treenikaveri oli käsittänyt väärin, mihin metsään minä teen Mollin jälki, ja oli tehnyt oman koiran jälki samassa metsässä. Kaiken lisäksi tuli sienestäjiä ramppaamaan jälkien päällä, joten olin aivan varma että plörinäksi menee. Molli teki kuitenkin kovasti töitä, ja vaikka se ei ollut helppoa, niin se löysi aina vaan takaisin omalle jäljelle ja löysi kaikki kepitikin. Hyvä Molli. Molli oli myös esineruudussa varsin taitava. Kolme lähetystä ja kolme esineitä, aikaa meni ehkä 2 minuuttia.

Tänään treenasin Demin kanssa nouto-kapulan pitoa, maahanmenoa ja maassa pysymistä sekä seuraamista. Minä joudun ihan skarppaamaan etten treenaa sen kanssa liian kauan, koska Demi ei kyllästy, se voisi treenata vaikka kuinka kauan. Onneksi on alkanut tykkäämään lihapullista, joten nyt on helppoa kun sekä namit että lelut kelpaavat:)

Ei kommentteja: