11. huhtikuuta 2008

Viikon tokot...

Eilen oltiin yhteistreeneissä, ja meillä oli ihan hyvät treenit. Laitettiin kehänauhoja, ja otettiin muutama liike kisanomaisesti niin että joku oli tuomari ja joku liikkuri. Otin Mollille ruutua, luoksetuloa ja ohjattua. Molli ei löytänyt ruudun, vaan juoksi idari-ruutuun joka oli kehän ulkopuolella...!! No toisella yrityksellä onnistui. Luoksetulo ja ohjattu meni hyvin. Kehän ulkopuolella otin idaria, treenikaveri käskytti, seisomisessa Molli lähti tulemaan minua kohti:( Sitten tunnaria ja Molli toi kaksi kertaa peräkkäin väärää... Kolmannella yrityksellä toi oman. Treenin alussa otettiin paikallaolot, Mollille otin istumista, se meni hyvin. Mutta tulipahan taas virheitä:( On treenattu liian vähän.
Tänään treenasin Mollin kanssa pihalla. Otin tunnaria monta kertaa, ja joka kertaa toi oman. Hinkkasin myös kaukkarit, ne menivät tänään ihan OK.
Myös Demi oli eilen mukana treeneissä, tarkoitus oli vaan leikkiä sen kanssa. Pentu oli kiinnostunut kaikesta muusta kuin minusta.Mutta häiriöitä oli paljon. Vierellä olevalla kentällä oli paljon lapsia pelaamassa futista, ja koiria oli paljon joka paikassa. Alussa Demi vähän ujostelikin, mutta reipastui vähän ajan päästä. Minä tein kovasti töitä jotta saisin pennun kiinnostumaan minusta, ja onnistuin, sain Demin leikkimään hullun lailla mun kanssa:) Leikittiin vähän aikaa, ja sitten Demi sai kantaa lelunsa autoon.
Muuten olen vaan leikinnyt Demin kanssa. Noutoa olen myös yrittänyt opettaa sille, niin että se toisi mulle esineen käteen. Välillä onnistuu ja välillä ei. Eilen kokeilin myös metallin kanssa, sitä Demi ei suostunut nostaa. Ei ole niin kiire, nyt on tärkeintä että pentu haluaa leikkiä ja touhuta mun kanssa, myös silloin kun on häiriöitä ympäri. On aika häiriöherkkä. On kyllä mielenkiintoista touhuta Demin kanssa, koska Demi on ihan erilainen kun Molli.

Molli innostui leikkimään Demin kanssa, ja Demi oli niin onnellinen. Tämä leikki meni hyvin, Demihän kasvaakin koko ajan, ja kestää enemmän... Molli on Demin idoli, sitä se matkii, ja Mollin jalanjäljissä se juoksee... tietääkö hän että on samaa rotua??

Ei kommentteja: