29. toukokuuta 2008

Mollille taas kakkostulos ja Demi ontuu:(


Demi ontuu:(:( Eilisen metsälenkin jälkeen ontui etujalkaansa, ja ontuu edelleen. Turhaan täällä spekuloida mistä se johtuu, olen varannut aikaa Espoon eläinsairaalaan huomiseksi, toivottavasti olen huomenna viisaampi. Demihän ei ole kasvanut liian nopeasti, ja sillä on todella nätit suorat jalat... on ihmeellistä jos on kasvuhäiriöitä. Kyllä masentaa:(

Ontumisen takia Demi ei tänään päässyt mukaan kun mentiin Mollin kanssa tokoilemaan. Se oli maannut portin vierellä koko ajan odottamassa meitä. Lähdettiin neljältä, ja oltiin kotona vasta puoli kymmeneltä. Koko sen ajan Demi odotti meitä portin vierellä!!!, eikä suostunut tulemaan pois. Kun vihdoinkin tultiin oli pikkuinen niin iloinen että meinasi sekoaa. Pieni ressukka, oli liikaa kun lähdettiin molemmat, sekä Molli että minä. Demin tärkeimmät tyypit:) Ihana otus on kyllä.

Oltiin Mollin kanssa Inkoossa ilta-kisoissa, ja tänään Molli ei jaksanut istua 2 minuuttia, vaan valui maahan ja sinne meni taas meidän ykköstulos:(

Tässä tämän päivän pisteet ja selitykset:

Istuminen 0, (Molli aivan loppu:) ei jaksanut istua),
Paikalla makaaminen 9, (nousi istumaan vasta toisella käskyllä kun oli niin väsynyt) Seuraaminen:9 (ihan hyvä)
Idari 10 (hyvä)
Luoksetulo 7,5, (kaksi käskyä maahanmenossa, ja varmaan jotain muutakin)
Ruutu 5 (monta käskyä, mutta olen tyytyväinen että sain Molli ruutuun, ja vielä ihan keskelle makaamaan)
Ohjattu 8 (oli menossa keskimmäiselle, mutta pysähtyi seiso käskyllä, ja sain ohjattua oikeeseen kapulaan)
Hyppy nouto 8,5 (metalli on ihan oikeesti inhottava)
Tunnari 10 ( nuuski kyllä tarkasti ja kauan muutkin, mutta otti loppujen lopuksi oman) Kaukkarit 8 ( kerran tuplakäsky, ja edisti se vähän, mutta ei paljon. Vihdoinkin olen saanut kaukkarit jotenkuten sujumaan)
Yhteensä 236,5 pistettä ja kakkostulos

Olisihan se saanut olla ykkönen, mutta toisaalta olen tyytväinen että Molli toimii kisoissa ja kuuntelee ja on yhteistyöhaluinen. Se on minulle työvoitto. Ja tänään oli todella kivaa kisata. Tehtiin liikkeet samassa järjestyksessä kun SM:issä tulee olemaan, eilikkä ensin paikallolot, sitten seuraaminen ja hyppynouto, ja siitä poikki, sen jälkeen ruutu, luoksetulo ja kaukkarit, poikki, lopuksi idari, ohjattu ja tunnarit.

Demi on käynyt uimassa, meni ihan itse veteen ja uimatyyli oli ihan hieno. Leikkiminen on nyt hankalaa kun hampaat vaihtuu, ja suu on hellänä. Mutta narupalloilla ollaan nyt riehuttu, ja kivaa on. Hienosti Demi tuo kaikenmaailman tavaraa mun käteen, on taas noutanut teelusikoita, kyniä, tunnarikapuoloita etc etc. Hyvin keskitty myös tekemiseen mun kanssa vaikka ollaan muiden kanssa treenamassa. Jälkeä olen tehnyt sille muutaman kerrran, vaihtelevalla menestyksellä.
Myös Molli on jäljestänyt säännöllisesti, ja Mollin treenit on kyllä mennyt hyvin. Pari kertaa sähläsi kunnolla janalla, mutta tein sille erikseen janatreenejä, ja viimeksi otti jäljen todella hienosti, vaikka jana oli pitkä. Molli on toiminut nyt tosi hyvin, onkohan se vähän mustis, ja on huomannut että kannattaa yrittää parhaansa, muuten voi jäädä syrjään..:)


Ida ja Emma roikkuvat vaan mukana, minulla on jatkuvasti huono omatunto kun en ehdi (jaksa) tehdä niiden kanssa muuta kun lenkkeillä.


Onneksi on muita tässä talossa kun seurustelevat myös niiden kanssa.
Täytyypäs joku päivä tehdä niille esineruutua, ja ottaa Idallekin vähän tokoa.

Demi repii rättiä, tykkää vanhasta pyyheliinasta:) kuva: Eija Kärkinen
Demi jäljestää. Kuva Eija Kärkinen

Ja omenapuu kukkii:) valtava määrä kukkia tänä vuonna!

Ei kommentteja: