Näytetään tekstit, joissa on tunniste DEMI. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste DEMI. Näytä kaikki tekstit

23. maaliskuuta 2008

Pentutreffit Hyvinkäällä

Kuva Maija Päivärinta.


Demi edessä. (musta/keltainen kaulapanta)

Tänään ajettiin Hyvinkään vinttari radalle tapaamaan Demin sisaruksia. Alussa Demi vähän ujosteli, mutta sitten innostui, ja mun mielestä pennelille meni vähän liian lujaa. Ei kuunnellut, ja se stressaantui niin että siitä tuli kiukkuinen. Niin se on Demin kanssa, ei kestä riehumista:( Muuten oli todella kivaa tavata Katia, ja muutkin kihara-ihmiset, ja nähdä Demin veljekset Gösta, Simo, Vepu, Olle, Voitto ja systeri Selja. Ihania palleroita kaikki. Maija oli myös siellä oman pennunsa kanssa, lutuinen ruskea poika sekin. Maija otti kuviakin, onneksi, itse en saanut yhtään kuvaa otettua, vaikka kamera oli mukana.

Ilma oli todella kylmä, joten pennut palelivat aika äkkiä, ja joutuivat autoihin odottamaan. Kati ja Leena näyttivät vähän NOME juttuja, isojen koiriensa kanssa, ja Mollikin pääsi kokeilemaan pari damien noutoa. En kyllä tiedä mitä me NOME kielellä oikein tehtiin, mutta ihan hyvin Molli niitä kyllä haki. Vähän tokoakin otin Mollille hienolla kentällä.

Tässä kolme kuvaa lisää. Kuvaaja Maija Päivärinta.

Veljekset riehuvat

Luttana pieni kiharalikka...:) matten kulta.

13. maaliskuuta 2008

"Suloinen" pentu!




5. maaliskuuta 2008

Elämä voittaa....

Tänään oli pakko käydä töissä, ja raahata Demi mukaan. Kylmä kun oli, ja kun pissavaiva ei ole vielä täysin parantunut, piti Demille tehdä villapaitaa:) Leikkasin vanhasta villapaidasta toisen hihan, johon leikkasin neljä reikää, ja tadaaa...Demillä oli hieno villapaita, joka pysyi hyvin päällä. Demin mielestä villapaita oli ihan peee..stä, mutta sehän tottui siihen tosi nopeasti, ja pystyi jopa spurttaamaan pihalla vähän aikaa. Elämä täällä kotona alkaa pikkuhiljaa sujumaan. Emma ja Ida ovat nyt ihan reiluja Demille. Molli ei ole vielä oikein sulannut että riiviö jäi meille.

Vähän aikaa uskallettiin ulkona olla, kun villapaita niin hyvin peitti vatsaa ja jopa takapuolta...:)
Molli ihmettelee, mikä ihmeen paita Demi on saanut...
Idan jalkoja piti tietysti purra...
Ja pari kuvaa Demistä uuden lelunsa kanssa.
Luttana pieni kiharalikka:):)
Ulkona on kivaa..!!

22. helmikuuta 2008

Pieni riiviö:)...

Ensin muutama kuvaa pikkuriiviöstä...

Vilkkaan pennun halusin, ja vilkkaan pennun sainkin!!! En voi tajuta miten noin pieni pentu voi juosta niin kovaa:):)

Muut koirat olivat ensin hyvin mukavia Demille, mutta sitten kun saivat tuntea miltäs tuntuu kun piraja puree, niin eivät enää niin mukavia olleetkaan. Eilen sain vahtia koko päivän, kun varsin Emma murisi Demille heti kun se tuli lähelle. Ja kun Demi luuli että Mollilla on samanlainan maitobaari kun sen emällä oli, niin Mollihan ei tykännyt ollenkaan, vanhapiika kun on. Sen jälkeen pelkäsi!!! Demiä koko illan. Lähti karkuun häntä koipien välissä kun Demi tuli lähelle. Pieni oli ihan onneton, kun kukaan ei siitä tykännyt. Se olisi niin halunnut päästä puremaan niiden korvat ja hännät. Idan hännästä otti kiinni ja alkoi repimään. Silloin myös Ida sanoi, että nyt riittää....Muuten Idan kanssa on mennyt parhaiten. No, tänään on jo mennyt huomattavasti paremmin. Demi on oppinut olemaan varovaisempi, ja muut alkavat vissin pikkuhiljaa tottua siihen, että meillä asuu nyt tommonen riiviö:)

Mun mielestä Demi on ihana. Häntä vispaa koko ajan, se leikkii ja juoksee ja on todella villi ja ihana. Se jokos istuu paikallaan tai juoksee täysillä:) On kyllä todella hauska ja iloinen pentu. Mun perässä se juokseekin koko ajan, ja mun sylissä se viihtyy. Ja mun kanssa se myös nukkuu....:)

Ruoka ei ole Demin mielestä yhtään tärkeä juttu. En voi kun nauraa kun katon kun se syö, koska se napsii jokunen nappula, juoksee ympäri, haukkuu ruokakippoa, napsii taas pari nappulaa, ja sitten taas juoksee ympäri.... Päivän annoksesta jäi puolet syömättä. Sekin on outoa mulle, ettei koira ole ahmatti.

Kivasti se ottaa kontaktia ihan itse. En ole mitään juttuja sille vielä ottanut. Yritän nyt ihan alussa opetta sille, ettei housunlaihkeissa saisi roikkua, eikä kissat saisi jahdata..